מינהל קהילתי רמות אלון

תושבים
0

סה"כ התושבים המתגוררים בתחומי המינהל

עולים
0

מרבית העולים מוצאם במדינות בריה"מ לשעבר, צרפת וברזיל

משפחות צעירות
% 0

לעומת הממוצע העירוני – 33.57%

תלמידים
0

11.8% מכלל התלמידים בעיר

מתגוררים בדירה בבעלותם
% 0

-25.33% מהתושבים בשכונה מתגוררים בשכירות.

בחירות למינהלים הקהילתיים - איך זה עובד?

בראש כל מינהל קהילתי עומדת הנהלה שמובילה את הארגון, מגבשת את החזון השכונתי, עוזרת ליישמו ואחראית לערב את התושבים בתהליכי קבלת ההחלטות.

ההנהלה מורכבת מ- 15 חברים, מתוכם:

תשעת נבחרי הציבור – תושבי השכונה, שתפקידם חיוני ביותר בהובלת המינהל , נבחרים על ידי תושבי השכונה בתהליך בחירות פורמלי/קהילתי.

הבחירות הקרובות ייערכו ב-05.04.2022 ד' בניסן ה'תשפ"ב. זוהי ההזדמנות הטובה ביותר עבור תושבי העיר לגלות מעורבות ישירה בקהילה ולעזור להחליט איך ייראו החיים בשכונה בשנים הקרובות.

צוות מקצועי באגף חברה, עיריית ירושלים, מרכז את מהלך הבחירות הרחב שמתנהל בכל המינהלים הקהילתיים בעיר, כאשר הובלת תהליך הבחירות בכל שכונה נעשית על ידי ועדה מקומית בלתי תלויה.

הועדה למנהלים קהילתיים החליטה על הליך בחירות קהילתי במינהל הקהילתי רמות אלון בהתאם לסעיף 5.9 בתקנון הבחירות. את נספח הבחירות הקהילתיות ניתן לראות כאן.

על המינהל

מינהל קהילתי רמות אלון – "הבית של הקהילה", הוא עמותה רשומה, הפועלת לקידום תחומי התרבות, הספורט, הפנאי, החינוך, הרווחה והקהילה בשכונת רמות. יש לכם חלום? משהו שהייתם רוצים שיהיה או יקרה בשכונה? משהו שמפריע לכם ברחוב, בסביבה? הגעתם למקום הנכון! המקום שלכם להשפיע על הסביבה הכי קרובה אליכם.

פורסמו רשימות המועמדים!

באפשרותכם לצפות ברשימת המועמדים למנהל קהילתי זה בלחיצה על הכפתור
או על ידי גלילה לתחתית הדף. לחצו על מועמד/ת כדי לקבלת מידע נוסף לגביהם/ן

חזון המינהל הקהילתי ומטרותיו

שכונה עם איכות חיים גבוהה, אשר תושביה גאים לחיות בה, מאופיינת במגוון רב תרבותי – פלורליסטי ורב גילאי של תושבים, שכונה מובילה במעורבות של תושביה בעיצוב אורחות חייהם, ואשר תחומי החינוך, התרבות, הקהילה וסביבת השכונה הירוקה הם עוגנים במשיכת תושבים אליה.

הישגים משמעותיים מעבודה משותפת של התושבים והמינהל

ועדות הבחירות

על הליך הבחירות במינהלים הקהילתיים מפקחות וועדות המורכבות מנציגי ציבור, עירייה והחברה למתנ"סים. תפקידן לקבל החלטות בנושאים שונים במהלך הבחירות ולהוות ועדות ערר במקרים של אי הסכמה מצד התושבים. לכל מינהל קהילתי קיימת ועדה מקומית המפקחת על הבחירות בו, לצד ועדת הבחירות המרכזית האחראית לכלל הליך הבחירות בעיר.

ועדות הבחירות
המקומיות
ועדת הבחירות
המרכזית

המועמדים