אחי-עקיבא ציגלמן

גבעה צרפתית

אזור בחירה 5, גבעה צרפתית
אודות המועמד/ת:

נולדתי, גדלתי ואני גר בגבעה הצרפתית. נשוי ואב לילדים. רובכם מכירים אותי בזכות אמי היקרה.
בוגר בית ספר פרנקל ותיכון המסורתי. הדרכתי בתנועת נוער תוך כדי לימודים במכינה קדם צבאית. שירתתי כלוחם שלוש שנים בשריון ובמילואים בהנדסה קרבית. בוגר תואר ראשון בהוראת מדעים ותואר נוסף במשפטים. לימדתי בבתי ספר ובאולפן לעולים חדשים.
אהבת הארץ וחיזוק שורשינו היו גם על ידי טיולים משפחתיים ברחבי הארץ, כמו גם על ידי קריאת ספרים, הלימוד והמחקר עליהם חינכו אותנו הורינו. צמחוני וחובב שחמט.
אני עוסק שנים רבות בקידומם של חבר'ה פגועים מלידה, בוגרי מסגרות מיוחדות, בתוך מסגרות רגילות-בשכונה וגם מחוצה לה. כפעיל חברתי אני עוסק במשך שנים גם במיצוי זכויותיהם ובכלל זה בזירה המשפטית. הקמתי מיזם היכרויות למטרת נישואין לח'ברה שנפגעו מלידה, בצבא, פיגועים, תאונות , או במהלך חייהם(כולל בתחום הנפש). סייעתי גם לרווחתם של ניצולי שואה.
המצע שלי:
ערבות הדדית ומידות טובות הן בסיס קיומנו כעם כמופיע בספר הספרים ובכלל זה: הטיית שכם לשכן קרוב נזקק, בני גיל הזהב שילדיהם רחוקים, נכים, עולים, בודדים המחפשים אהבה- להכיר לשם נישואין, מציאת עבודה- בכל אלו ועוד ביכולתנו לסייע מתוך צניעות וענווה כיחידים וכציבור ובכלל זה הקמת מיזמים כאלו בשכונה למשל במנהל הקהילתי.
תכנון שכונתי שלא יצור עומס בשכונה-תחבורתי, מגדלים וכו'. ראייה סביבתית-הצבת מיכלי מחזור נוספים, בחינת מיקומי אנטנות והטמנת כבלי חשמל ועוד. בטחון-להסתובב למשל גם בלילות בבטחה. ובטיחות-למשל למנוע נפילות ופציעות עקב מדרכות עקומות- והצורך בתיקונן חשובים לא פחות. גם הצורך לבחון אפשרות חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה.