נילי בן גיגי

גנים

עיר גנים ב׳
אודות המועמד/ת:
בת 44, מתגוררת בשכונה קרוב ל- 12 שנה. נשואה לנתי בן גיגי ואמא לעברי, עמית ונגה שלומדים בשכונה וגם פעילים בתנועת הנוער בה. עוסקת בתחום התקשורת כעשרים שנה, בעברי עבדתי בשלל תפקידים מגוונים: דוברות עיריית ירושלים, ניו מדיה בבית הנשיא, מנכ"לית עמותה של ביקורת התקשורת ועוד. כיום מנהלת את הניו מדיה של משרד הבריאות. בעלת תואר ראשון במדע המדינה ותקשורת, ותואר שני במדיניות ציבורית, שניהם בהצטיינות.

אני רואה בעשייה ציבורית זכות שהיא שליחות. ניהלתי עמותה שעסקה בביקורת כלי התקשורת, בכלל זה ניהלתי את תקציב העמותה, טיפלתי בפניות הציבור, וייצגתי אותה בדיונים בכנסת, מול גופי הממסד והרגולציה וכן בכלי התקשורת. כמו כן, בעבר הרחוק הייתי פעילה במסגרת סיעת התעוררות ואף שימשתי כנציגה במועצה הדתית, נלחמתי למען זכויות המשתמשים בשירותיה ונאבקתי בשחיתות שהייתה בה.

ככלל ירושלים חשובה לי. איכות החיים שבה, רווחת תושביה. השכונה שלנו עומדת בפני אתגרים גדולים, גם מבחינה תכנונית (בנייה נרחבת), גם הדמוגרפיה המשתנה, התחדשות הקהילה הצעירה והצרכים שלה. חשוב לי להיות מעורבת ולוודא שכל אלה נעשים בתבונה, באחריות, תוך הבנה אמיתית של השטח והתחשבות הן בטבע והן בתושבים. כמו כן, אני חושבת שיש יופי אמיתי בפסיפס האנושי המגוון שמרכיב את השכונה שלנו. חשוב לי לשמור על הצביון הייחודי שלה. לא הייתי רוצה לראות אף קהילה או אוכלוסייה מרגישה מוזנחת מחד או משתלטת מאידך. זה דורש קשב רב, רגישות, ואיזון עדין בין כל התושבים וחשוב לי לקחת בזה חלק. אשמח להיות אוזן קשבת ודלת פתוחה עבור כל תושב בשכונה ולסייע בכל דבר שאוכל.